Šárka Zajíčková 5 min. 15 min.

Pokud si chcete dát sytou snídani, která vás nabije energií, určitě vyzkoušejte ovesnou kaši. Je jednoduchá na přípravu a neskutečně dobrá. Já si ji ráda vychutnávám o víkendech, ale stihnete ji připravit i před tím, než půjdete do práce. Ovesnou kaši lze dělat na mnoho způsobů, a to i v LOW-FODMAP verzi. Dnes jsem k vločkám přidala bezlaktózové kravské mléko, které kaši zahustí více než rostlinná mléka. Také jsem sáhla po malinách, které kaši dodají perfektní sladkokyselou chuť.

Suroviny:

  • 50 g jemných ovesných vloček
  • 2 lžíce třtinového cukru
  • 100 ml mléka bez laktózy nebo rostlinného mléka
  • maliny (čerstvé nebo mražené)

Postup:

  1. Do hrnce dejte ovesné vločky, cukr a mléko.
  2. Přiveďte k varu a neustále míchejte. Jakmile se část mléka vypaří a kaše zhoustne, můžete stáhnout z plotny.
  3. Kaši nazdobte malinami a ihned podávejte. Pokud nemáte maliny, zkuste použít borůvky nebo banán.